
KOMPETANSEHEVING

Grunner til å samarbeide med oss!
Vi bruker en systematisk prosess i arbeidet med utvikling og leveranse av kompetanseheving. Vårt mål med våre kurs, workshop og foredrag er at de gir reell overføring av kompetanse som skal gi dere økt verdi i hverdagen.
Ikke bare en koselig begivenhet som fort glemmes når en er tilbake på arbeidsplassen. Vi gir dere tre måneders oppfølging etter hvert oppdrag. Alle oppdragene evalueres med Net promoter score.
VÅR PROSESS

ANALYSE
Analysefasen klargjør utfordringene og målene, og identifiserer læringsmiljøet og de ansattes eksisterende kunnskap og ferdigheter.
DESIGN
Designfasen omhandler læringsmål, vurderingsinstrumenter, øvelser, innhold, faganalyse, timeplanlegging og medievalg. Vi gjør dette systematisk, og etter en metode som identifiserer, utvikler og evaluerer et sett med planlagte strategier for å nå kompetansemålene.
UTVIKLING
I utviklingsfasen setter vi sammen innholdselementene beskrevet i designfasen. Hvis e-læring er involvert, utvikler eller integrerer vi teknologier. Vi ferdigstiller en storyboard, og tester kursmaterialer og prosedyrer.
IMPLEMENTERING
I implementeringsfasen utvikler vi prosedyrer for opplæring og dekker kursplanen, læringsutbytte, leveringsmåte og testprosedyrer. Implementering inkluderer evaluering av design.
EVALUERING
Evalueringsfasen består av to aspekter: formativ og summativ. Formativ evaluering er tilstede i hvert trinn av ADDIE-prosessen, mens summativ evaluering gjennomføres ved avsluttet kurs. Her bruker vi Net promoter score for å evaluere.
EKSEMPLER PÅ TEMAER

Endrings
ledelse

Kommunikasjon
på arbeidsplassen

Treffende stillingsannonser

Teambuilding i mangfold

Verdibasert
ledelse

Konflikt
håndtering

Linkedin &
storytelling

Storytelling i
karriere og omstilling
